Yanlış Veya Hasarlı, Hatalı Gelen Ürün İçin Ne Yapmalıyım?

Siparişinizi kargo görevlisi teslim ettiği anda kontrolleri gerçekleştirmenizi gerekmektedir. Ürününüzde hasar veya yanlış geldi ise kargo görevlisine zabıt tutturarak ürünü tekrardan tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Zabıt tutturulmayan hasarlı paketler geri iade alınmayabilir. Yanlış gelen ürünler içinse bizimle iletişime geçip değişim işlemlerini başlatmanız yeterlidir. Değişim için gönderdiğiniz ürünler bize ulaşır ulaşmaz yenisi ile değiştirilip tarafınıza kargolanır.

Ödeme Seçenekleri Nelerdir ?

Ödemelerinizi kredi kartı, banka kartı, banka havalesi/EFT veya kapıda nakit ödeme seçeneklerinden biriyle gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartı ile alışverişlerde Bonus, World, Axes, Maximum, CardFinans ve Paraf özellikli kartlar ile taksit seçeneklerinden faydalanabilirsiniz.

Kişisel Bilgilerim ve Kredi Kartı Bilgilerim Başkaları Tarafından Görülebilir Mi?

Kişisel bilgileriniz, lanehome.com.tr tarafından size daha iyi hizmet sunmak amacı ile veri tabanımızda gizlenmektedir.  Alışveriş işleminiz sırasında doldurduğunuz formlar ve ödemeyle ilgili ilettiğiniz detaylar, bilgiler (kredi kartı vb.) SSL teknolojisi ile şifrelenip, lanehome.com.tr sistemleri tarafından otomatik olarak anlaşmalı bankalara iletilir ve provizyon alınır. lanehome.com.tr yetkilileri dahil kredi kartı bilgilerinize sizden ve bankanızdan başka kimse erişemez. Kredi kartınızda yer alan kişisel bilgileriniz bilgisayarınızdan SSL güvenlik sistemi yardımıyla %100 güvenlik altına alınır.

Neden Üye Olmalıyım ?

Promosyonlardan, kampanyalardan, yeni ürünlerden öncelikli haberdar olursunuz. İleride üyelik ile ilgili avantajlarımız da artırılabilecektir.

Garanti Süresi ve Koşulları Nelerdir ?

Garanti Süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 2 yıldır.

*Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.

*Malın montaj kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından ve montaj esnasında oluşabilecek hasarlardan kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışında kalmaktadır.

*Ürünün tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, ürün şirketimize ulaşması ile birlikte mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.

*Ürünün tamiri için gereken azami sürenin aşılması durumunda ürünün yenisi kullanıcıya tahsis edilecektir.